රණවිරු සමරුව, දේශපාලනය සහ සමෘද්ධිය

තිස් වසරක් පුරා අපේ රට ගිලගෙන තිබුණු ත්‍රස්තවාදය පරාජය කිරීමේ එක් වැදගත් සන්ධිස්ථානයක් අදට වසරකට පෙර සිදුවුනා. නන්දිකඩාල් කලපුවේදී ජන ඝාතක වේළුපිල්ලේ පිරබාහරන් අවසන් ගමන් යාම ත්‍රස්තවාදයේ අවසන් සලකුණද මැකීයාම සනිටුහන් කරන්නක් වීම නිසා මහජනයා එම ජයග්‍රහණය වීදි බැසගෙන සැමරුවේ පක්ෂ භේදයකින් තොරවයි.

පක්ෂ භේදයකින් තොරව එක්වූ මහජන මතය රටේ ප්‍රගතියට යොදාගත හැකිව තිබූ නමුත් එයින් වසරකට පසු අපි රටක් ලෙස ප්‍රගතියක් ලබා ඇතිදැයි සිතා බැලිය යුතුයි. රජයටම වැරැද්ද පැටවීමට සමහරු උත්සාහ ගත්තත් ඕනෑම දෙයක නොහොඳ දකින, රජයේ වැරදි පුන පුනා කියමින් සිටිනවා මිස ඒවා හදාගන්නා හැටි නොකියන විපක්ෂයද රට ප්‍රගතිය කරා නොයෑමේ වගකීමෙන් යම් වගකීමක් ගත යුතුයි. ‘යුධ ජයග්‍රහණයේ මුවාවෙන් මැතිවරණ පැවැත්වූවා’යැයි දොස් තියන විපක්ෂය මැතිවරණ පැවැත්වූයේ නැත්නම් කියන දේවල්ගැන අමුතුවෙන් කිව යුතු නෑ.

කැරැල්ල මැඩපැවැත්වීමෙන් පසු රජය ගත් ක්‍රියාමාර්ගද නිවැරදි නෑ. කළයුතුව තිබුනේ ආර්ථික සංවර්ධනයේ සැලසුම් සකස්කර ඒවා ක්‍රියාත්මක කරනා අතරේ නිසි කලට මැතිවරණ පැවැත්වීමයි. ජනාධිපතිවරණය කලින් පැවැත්වීම හුදෙක් දේශපාලන තීරණයක් පමණයි. එහෙත් ජනාධිපතිවරණයෙන් රටේ බෙදීම් ඇතිවීමට කවුරු කවුරුත් වගකිව යුතුයි.

මනාලිය නැති මඟුල් ගෙයක් ලෙස සමහරු රණවිරු සමරුව හඳුන්වන්නේ ත්‍රස්තවාදය පරාජයකිරීමේ සටනේ නියමුවෙක් වූ සරත් ෆොන්සේකා මහතා හමුදා සිර භාරයේ සිටීම නිසායි. ඔහු කළ හෝ නොකළ වරදකට සැකපිට හමුදා භාරයේ සිටින්නේ දේශපාලනය කිරීමේ වරදටමදැයි සිතා බැලිය යුතුයි. තම තමන්ගේ පෞද්ගලික දේශපාලන අරමුණු මුදුන්පත් කරගැනීමට සරත් ෆොන්සේකාව දේශපාලනයට කැන්දාගෙන ආ පිරිස් අදද උත්සාහ ගන්නේ සරත් ෆොන්සේකාගේ නාමයෙන් දේශපාලන ප්‍රයෝජන ගැනීමටයි.

සරත් ෆොන්සේකා මහතා ත්‍රස්තවාදය මැඩලීමේ සටනේ පෙරමුණ ගත් රණවිරුවෙක් වුවත් රණ විරුවන් යනු සරත් ෆොන්සේකා පමණක් නොවන බවත් සිහි තබාගත යුතුයි. එමෙන්ම ත්‍රස්තවාදය මැඩලීමේ සටනේදී නිසි දේශපාලන නායකත්වයක් අවශ්‍යවූ බවත්, මහින්ද රාජපක්ෂ විසින් එය නොඅඩුව ලබාදුන් බවත් අමතක නොකළ යුතුයි. එහෙත් ත්‍රස්තවාදය මැඩලීමේ මුළු ගෞරවය මහින්දට පමණක් ලබාදීමද වැරදි සහගතයි.සටන ජයගැනීමේ වැඩි ගෞරවය අනේකවිධ කැපකිරීම් කළ ත්‍රිවිධ හමුදා, සිවිල් ආරක්ෂක සහ පොලිස් සාමාජිකයන්ට හිමි වෙනවා.

දින කිහිපයක් තිස්සේ වැටෙන මහා වැසි යුද්ධය දිනා දුන් සරත් ෆොන්සේකා හිර කිරීම ගැන සොබාදහම කම්පාවෙන බවට උදාහරණ ලෙස කල දුටු කල වල ඉහගන්නා දේශපාලනඥයන් හඳුන්වනවා. ස්වභාවධර්මයේ හැසිරීමකට වෙනත් තේරුමක් දෙන්න අවශ්‍යමනම් ත්‍රස්තවාදය මැඩපැවැත්වීමේ සටනේදී දිවි දුන් දහස් ගණන් රණවිරුවන් සිහිකර ස්වභාවධර්මය හඬනා බව කීමට ඔවුන් පෙළඹෙන්නේ නැත්තේ එහි දේශපාලන වාසියක් තමන්ට නැති නිසයි.

රටේ ඒකීය භාවය වෙනුවෙන් තම ජීවිතය, ශරීරාංග පිදූ ඒ උතුම් මිනිසුන් සැමරීමට රජයෙන් සැරසෙද්දී රජතුමාගේ රණවිරු සමරුව ලෙස කියමින් ගරහන අය රණවිරුවන් වෙනුවෙන් ගන්නා ක්‍රියාමාර්ග මොනවාදැයි විමසිය යුතුයි. රණවිරුවන් සැමරීමට දේශපාලඥයන් අවශ්‍යම නෑ.

දිවි පිදූ රණවිරුවන්ව සැමරුවත්, අමතක කළත් රජයට දොස් කීමට ඔවුන් පසුබට වෙන්නේ නෑ.  නාමිකව රණවිරුවන්ව සැමරීමෙන් පමණක් ප්‍රයෝජනයක් නොමැති බව රජය වටහාගත යුතුයි. ඔවුන්ගේ සුභ සාධනය, බෙදුම්වාදය මුලිනුපුටා දැමීම, ජාත්‍යාලය වර්ධනය කිරීම ආදිය රණවිරුවන්ගේ කැප කිරීම්වල ප්‍රතිඵල බවට පත් කළ යුතුයි.

රට සංවර්ධනය කිරීමට නොහැකි වීමට එක් හේතුවක් වී ඇත්තේ රජයට දොස් කියමින් තම රාජකාරි, යුතුකම් මඟහරිනා පිරිස්වල සහයෝගයක් නොලැබීම බවත් අමතක නොකළ යුතුයි. රට සංවර්ධනය කිරීමටනම් පක්ෂ භේද නොසලකා තම තමන්ගේ රාජකාරි හැකි උපරිම අයුරින් ඉටු කිරීමට කවුරු කවුරුත් ඉටාගන්නේ නම් අපේ රටට හොඳ කලක් ලැබෙනු ඇති.  අවතැන්ව සිටින සිංහල, දෙමළ, මුස්ලිම් සියළු ජනතාව නිසි ලෙස යලි පදිංචි කර ඔවුන්ව යැපෙන්නන් නොව රටේ ආර්ථික සංවර්ධනයේ දායකකරුවන් බවට පත් කර ගත යුතුයි. මිය ගිය රණවිරුවන්ට දිය හැකි උපරිම උපහාරය ඔවුන් බලාපොරොත්තුවූ පරිදි රටේ ඒකීය භාවය සුරකිමින් රට සමෘද්ධිමත්කිරීම බව සිහිතබා ගත යුතුයි.

Advertisements

One thought on “රණවිරු සමරුව, දේශපාලනය සහ සමෘද්ධිය”

  1. මගේ හිතට අනුව ප්‍රභාකරන් සාමාන්‍ය මිනිසෙකි නමුත් ඔවුන් ඇතුළු දමිදයන්ට වසර තිහකට පෙර දැක්වු කුඩම්මාගේ සැලකිලි නිසා කල්ලි ගැසී හෝ අයිතිවාසිකම් දිනා ගන්නට සටන් කරන්නට ඇති
    ප්‍රභාගේ හිතේ හටගත් වෛරය නිසා මිනී මරැ කල්ලියක් බිහි විය අපි එය පරාජය කළේයැයි උදම් අනනවාට වඩා යළි යුද්දයක් ඇති නොවන්නට සියලු රට වැසියන්ට එක හැන්දෙන් බෙදීමට රට කරවන්නවුන් දැනගතයුතුමය
    අපි Sriwow.info

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )